Известие

Collapse
No announcement yet.

защо ми скочиха оборотите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Да така си и мислих ами незнам сега я изчистих ам аз я свалих за да я нулирам но на програмата излизат 7 пин а моторчето е с 6 като на мястото на първия няма нищо само пластмаса и в програмта пише че се пуска ток 12ж за 2 сец на 6 и 7 пин и ако са вярни полюсите се затваря ако не и се отвори сменят се полусите и пак за 2 сек се подава ток! ама като видях че са 6 пин и ме достраша да не го изгоря!
    Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

    Comment


    • #17
      закарах колата на адаптиране и нещата заспаха!!!. Оборотити се кротнаха и всичо е ОК.
      Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от n_netov
        закарах колата на адаптиране и нещата заспаха!!!. Оборотити се кротнаха и всичо е ОК.
        Какво представлява това адаптиране?

        Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

        Comment


        • #19
          ами закачат ти колата на компютър дават я на контакт (но без да се пали) и на екрана на компютъра пише връщане на моторчето за празен ход (или клапата - не си спомням какво точно беше) в изходно положение. Нещото стана точно за около 1 минута. След това палиш, обаче казаха ако може без да връщаш ключа в изходно положение, и всичко е по старому т.е нормални обороти 870 (щото мойте бяха отишли на 2000) само, че го няма това плуване на оборотите когато я пуснеш по инерция. Накараха че да врътна 1-2км да видя дали има някакъв проблем. Проблем естествено че нямаше.
          След това ми я пуснаха и за диагноза - но колата нямаше никакви грешки.
          Ами това е.
          Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

          Comment


          • #20
            а и още нещо
            преди да я закарам на компютър два пъти правих това с адптирането на място - т.е. 90s на ключ след това връщане в изходно положение за 90сек. , запалване -5мин, но ефект намяше - само си изогорих бензина.
            При това като се запали в първия момент не работи устойчиво после си вдига оборотите, после ги сваля. Свали ги до 1250, но като я изгасих и запалих - и отново 2000. На другия ден пак го правих и пак същото.

            Докато на компютъра не се налагаше да я паля., така че според мен е по-добре човек направа да си отиде да му я направят на комтпютър
            Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

            Comment


            • #21
              А колко ти струваше процедурата?
              И ако някои колега знае къде в софия може да се направи да каже.

              Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

              Comment


              • #22
                30 лв
                Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от n_netov
                  ами закачат ти колата на компютър дават я на контакт (но без да се пали) и на екрана на компютъра пише връщане на моторчето за празен ход (или клапата - не си спомням какво точно беше) в изходно положение. Нещото стана точно за около 1 минута. След това палиш, обаче казаха ако може без да връщаш ключа в изходно положение, и всичко е по старому т.е нормални обороти 870 (щото мойте бяха отишли на 2000) само, че го няма това плуване на оборотите когато я пуснеш по инерция. Накараха че да врътна 1-2км да видя дали има някакъв проблем. Проблем естествено че нямаше.
                  След това ми я пуснаха и за диагноза - но колата нямаше никакви грешки.
                  Ами това е.
                  А може ли да ми кажеш кое закачат моторчето или цялата кола там от буксата която е при бушоните?и случайно да знаеш с какъв софтуер работят?
                  Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                  Comment


                  • #24
                    закачат буксата която е в колата при бушоните, но като започна да връща се чуваше моторчето при клапата как работи на импулси.
                    Софтуера не знам какъв беше, само видях че е на български.
                    Аз ходих в Bosch - Плевен
                    Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                    Comment


                    • #25
                      10x
                      Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Прави се на KTS по друг начин казано , бошевски уред . В сервиза го имаме . Закачането стува 25лв

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от 155super
                          Прави се на KTS по друг начин казано , бошевски уред . В сервиза го имаме . Закачането стува 25лв
                          А къде ви е сервиза?

                          Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от 155super
                            Прави се на KTS по друг начин казано , бошевски уред . В сервиза го имаме . Закачането стува 25лв
                            И какво прави подава ток на 6 и 7 пин за около 2 сек и връща моторчето в начално положение
                            Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Тази операциа на Виза Унискан дали може да се извърши?
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #30
                                Значи да кажа, че става. С визата преди малко в един сервиз ми занулиха всички настройки на екуто. И вече и моите обороти са бетон.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X